Tak rozsáhlý projekt jako Březen – měsíc internetu se mohl uskutečnit jen díky podpoře řady komerčních i mediálních a dalších partnerů. Během jedenáctileté historie se jich vystřídala dlouhá řada, někteří z nich opakovaně.
Přehled partnerů v jednotlivých ročnících
1998 – 1. ročník
Organizátor a vyhlašovatel: Českomoravský Profit
Komerční partneři: AutoCont, IBM, HP, Microsoft, PVT (hlavní partneři), BF, APP, Directnet, Fincom, IPB, Modré Stránky, Progress Software, Siemens (partneři)
1999 - II. ročník
Organizátor a vyhlašovatel: Profit
Komerční partneři: Software602 (generální partner), eCity, PVT.net, INET (hlavní partneři)
Mediální partneři: Česká televize, ČTK, MF Dnes, IDG
Motto: Internet je vším, čím chcete, aby byl
2000 – III. ročník
Organizátor: BMI sdružení
Vyhlašovatel: Profit
Komerční partneři: 2N, INET (Shop.CZ), Oracle Czech, Progress Software, Software602
Mediální partneři: ČT, ČTK, Český rozhlas, IDG, deník Právo
Odborní partneři: Computer Press, Triada
Motto: Zvládnutí internetové gramotnosti se stává konkurenční výhodou jednotlivců, firem i států
2001 – IV. ročník
Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení
Komerční partneři: Bonton, Intel, Komerční banka, World Online
Mediální partneři: Česká televize, Český rozhlas, ČTK, Atlas, Hospodářské noviny
Odborní partneři: IDG, Internet Servis
Motto: Internet je pro každého
2002 – V. ročník
Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení
Komerční partneři: Česká pošta, Intel, LANGMaster, Stavební spořitelna České spořitelny
Mediální partneři: Atlas, ČTK, Český rozhlas, IDG, Mladá fronta
Odborný partner: ICZ
Motto: Dostupný, rychlý a bezpečný internet pro každého
2003 – VI. ročník
Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení
Komerční partneři: Česká pošta, České radiokomunikace, DIGI TRADE, LMC
Mediální partneři: Atlas, Bertelsmann Springer, IDG, Právo
Odborný partner: ICZ
Motto: Internet bez bariér
2004 – VII. ročník:
Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení
Komerční partneři: Česká pošta, DIGI TRADE, Stavební spořitelna České spořitelny
Mediální partneři: Atlas, Springer Czech Republic, ČTK, Český rozhlas, Vogel Burda Communications, Právo
Odborný partner: ICZ
Motto: Internet ležící, spící…?
2005 – VIII. ročník
Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení
Komerční partneři: APEK, ČSOB, DIGI TRADE
Mediální partneři: Atlas, Springer Czech Republic, Český rozhlas, Protext, Vogel Burda Communications, Právo
Odborní partneři: FOR Internet, EPMA
Motto: Šetřete čas i peníze nákupem na internetu!
2006 – IX. ročník
Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení
Komerční partneři: Česká pošta, Grisoft
Mediální partneři: Český rozhlas, E-government, Právo, Protext, Springer Business Media, Vogel Burda Communications
Odborný partner: FOR Internet
Motto: Na úřad přes internet
2007 – X. ročník
Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení
Komerční partneři: IBM Česká republika, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Mediální partneři: Český rozhlas, Právo, Protext – PR servis ČTK, Springer Business Media, Vogel Burda Communications
Odborný partner: FOR Internet
Motto: Internet – výhoda pro znevýhodněné
2008 – XI. ročník
Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení
Komerční partner: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Mediální partneři: Český rohlas, Právo, Protext – PR servis ČTK, Business Media, Burda Communications, Výběr Reader´s Digest
Odborný partner: FOR Internet
Motto: Internet – výhoda pro znevýhodněné