Komerční, mediální a další partneři

Tak rozsáhlý projekt jako Březen – měsíc internetu se mohl uskutečnit jen díky podpoře řady komerčních i mediálních a dalších partnerů. Během jedenáctileté historie se jich vystřídala dlouhá řada, někteří z nich opakovaně.

Přehled partnerů v jednotlivých ročnících

1998 – 1. ročník

Organizátor a vyhlašovatel: Českomoravský Profit

Komerční partneři: AutoCont, IBM, HP, Microsoft, PVT (hlavní partneři), BF, APP, Directnet, Fincom, IPB, Modré Stránky, Progress Software, Siemens (partneři)

 

1999 - II. ročník

Organizátor a vyhlašovatel: Profit

Komerční partneři: Software602 (generální partner), eCity, PVT.net, INET (hlavní partneři)

Mediální partneři: Česká televize, ČTK, MF Dnes, IDG

Motto: Internet je vším, čím chcete, aby byl

 

2000 – III. ročník

Organizátor: BMI sdružení

Vyhlašovatel: Profit

Komerční partneři: 2N, INET (Shop.CZ), Oracle Czech, Progress Software, Software602

Mediální partneři: ČT, ČTK, Český rozhlas, IDG, deník Právo

Odborní partneři: Computer Press, Triada

Motto: Zvládnutí internetové gramotnosti se stává konkurenční výhodou jednotlivců, firem i států

 

2001 – IV. ročník

Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení

Komerční partneři: Bonton, Intel, Komerční banka, World Online

Mediální partneři: Česká televize, Český rozhlas, ČTK, Atlas, Hospodářské noviny

Odborní partneři: IDG, Internet Servis

Motto: Internet je pro každého

 

2002 – V. ročník

Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení

Komerční partneři: Česká pošta, Intel, LANGMaster, Stavební spořitelna České spořitelny

Mediální partneři: Atlas, ČTK, Český rozhlas, IDG, Mladá fronta

Odborný partner: ICZ

Motto: Dostupný, rychlý a bezpečný internet pro každého

 

2003 – VI. ročník

Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení

Komerční partneři: Česká pošta, České radiokomunikace, DIGI TRADE, LMC

Mediální partneři: Atlas, Bertelsmann Springer, IDG, Právo

Odborný partner: ICZ

Motto: Internet bez bariér

 

2004 – VII. ročník:

Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení

Komerční partneři: Česká pošta, DIGI TRADE, Stavební spořitelna České spořitelny

Mediální partneři: Atlas, Springer Czech Republic, ČTK, Český rozhlas, Vogel Burda Communications, Právo

Odborný partner: ICZ

Motto: Internet ležící, spící…?

 

2005 – VIII. ročník

Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení

Komerční partneři: APEK, ČSOB, DIGI TRADE

Mediální partneři: Atlas, Springer Czech Republic, Český rozhlas, Protext, Vogel Burda Communications, Právo

Odborní partneři: FOR Internet, EPMA

Motto: Šetřete čas i peníze nákupem na internetu!

 

2006 – IX. ročník

 

Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení

Komerční partneři: Česká pošta, Grisoft

Mediální partneři: Český rozhlas, E-government, Právo, Protext, Springer Business Media, Vogel Burda Communications

Odborný partner: FOR Internet

Motto: Na úřad přes internet

 

2007 – X. ročník

Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení

Komerční partneři: IBM Česká republika, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR

Mediální partneři: Český rozhlas, Právo, Protext – PR servis ČTK, Springer Business Media, Vogel Burda Communications

Odborný partner: FOR Internet

Motto: Internet – výhoda pro znevýhodněné

 

2008 – XI. ročník

Organizátor a vyhlašovatel: BMI sdružení

Komerční partner: Ministerstvo práce a sociálních věcí

Mediální partneři: Český rohlas, Právo, Protext – PR servis ČTK, Business Media, Burda Communications, Výběr Reader´s Digest

Odborný partner: FOR Internet

Motto: Internet – výhoda pro znevýhodněné